Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

Jazero Dělouš

Krmivá HulínTýždeň dovolenky je tu a ja mám rezervovaných 5 dní na jazere Dělouš. Minulý  rok som na toto krásne jazero podnikol dve výpravy. Prvú v júni na Carp marathon Dělouš kde som s parťákom Márou vybojoval 2.miesto a druhú na jeseň kedy ma tam pekne kapry za týždeň vyškolili a moc sa bohužiaľ nedarilo. Bola to pre mňa výzva a ponaučenie aby som niečo urobil inak a prinútil kapry k väčšej aktivite. Na tohtoročnej výprave ma sprevádzal kamarát Štefan ktorému ešte raz ďakujem za to, že išiel aj keď to pre neho ako pre nerybára bolo 5 veľmi dlhých dní. J V sobotu ráno nakladám všetky veci do auta a volám Štefanovi aby si moc vecí už nebral, pretože auto je plné až po strechu. Na šťastie ma upokojuje, že má len spacák a batoh. Za chvíľu nakladáme aj jeho a môžeme vyraziť. Je pred nami 4,5 hodiny cesty. Po troch zastávkach prichádzame do Ústí nad Labem odkiaľ už je to k jazeru pár km, tak už je nám hej. Zakaždým keď prichádzam k tomuto jazeru, tak mám druhé vianoce. Jednoducho som si to tam zamiloval. Je tam nádherne. Samozrejme trochu mi mizne úsmev z tváre po tom čo vystupujem z auta. Na neďalekom letisku ktoré je naozaj kúsok je do druhého dňa techno párty, tak si to viete predstaviť.  Vítame sa so správcom a zisťujeme ako to na jazere ide. Nafukujeme čln, nakladáme všetky veci a správca nás odváža na naše miesto kde budeme päť dní bojovať.  Po príchode na naše miesto najskôr staviame bivak, pretože to vyzerá, že bude pršať. Svoje prúty rozmiestňujem v rákosí a Štefan má prúty hneď pri Krmivá Hulínmóle. Kŕmime method mixom kryl oliheň a calypso zmiešaný s repkou a kukuricou, halibut peletami a s boilies kryl oliheň, frankfurtská klobása a karibik. Kapry sú asi žiaľ niekde na techne, tak až do druhého dňa do skončenia akcie nič neprichádza. Druhý deň, stále kŕmime a čakáme na prvé zábery. Je to tu a na moje prúty prichádzajú behom hodiny dva zábery a na brehu sú prvé dve ryby výpravy a hneď obe tak pekné. 16,6 a 16,7kg. Štefan sa tiež snaží a má na konte tiež pár pekných rýb. Zatiaľ čo ja som ich oboch mal z dna, tak Štefan má všetky ryby na zig rig. Večer prichádza pomerne opatrný záber, kapor sa zamotal do bójky, tak ho musím ísť uvoľniť na člne. Po príchode späť na miesto pokračujem v zdolávaní. Po nádherným boji sa pred podberákom a následne v podberáku prevaľuje neskutočná ryba. Hneď mám radosť ako malé decko a bijem Štefana po chrbte so slovami, je to tu, to je ryba pre ktorú som si prišiel. Ideme vážiť a dokumentovať. Váha ukazuje 23,2kg čistej váhy. Zabral na black halibut peletu s plávačkou slivka cesnak. Sen sa stal skutočnosťou a ja držím v náručí svoju prvú rybu cez 20kg ktorá sa stáva mojím osobákom zo súkromných vôd. Mimochodom  vlani som si na tejto vode zdvihol tiež osobák a to na 18,5kg a už táto ryba sa mi Krmivá Hulínzdala neskutočná. Ďalej sa táto výprava niesla v rovnakom duchu. Trikrát denne sme kŕmili ako method mixom, tak peletami a s boilies. Zábery chodili najviac ráno a večer, počas dňa pomerne ojedinele. Najviac záberov sme mali na novinku v podobe plávačky slivka cesnak ktorá šliapala tak zo dna na panáčika, tak na zig rig. Ďalej druhou a tretou najúspešnejšou nástrahou bolo boilies calypso a frankfurtská klobása. Za päť dní sme zkŕmili 20kg method mixu, Krmivá Hulín10kg halibut peliet, 7kg boilies, 10kg kukurica a 10kg repky. Ja som mal na konte kapry 8kg, 8,5kg, 9kg, 11,3kg, 12kg, 12,5kg, 13,2kg, 14,1kg, 14,2kg, 14,4kg, 14,6kg, 16,6kg, 16, 7kg, 17,6kg, 18,2kg, 18,5kg a 23,2kg. Štefan tiež nachytal krásne ryby – 13 kaprov od 7 do 19,3kg. O niekoľko rýb sme tiež bohužiaľ prišli, ale čo sa dá robiť. Vo štvrtok dopoludnia balíme a odchádzame spokojní domov. Už teraz sa teším na budúci rok až sa sem na toto jazero na pár dní opäť vrátim, pretože to tam jednoducho milujem.