Button Text! Submit original article and get paid. Find out More

Koniec NONSTOPky..

..každoročne koncom septembra sa s Majom vyberieme na týždňovku, niekam na zväzovú vodu užiť si poslednú možnosť nočnej rybačky.. Voľba znova padla na náš veľtok- Váh.. Krásna no zároveň ťažká voda, ktorá nám nedáva spávať..

Poriadne sme sa zásobili, aj tak to bolo málo a vyrazili sme na naše staré dobré miesto. Samozrejme bolo okupujúce miestnym mrazničkárom, tak sme sa trochu posunuli. K Vode sme dorazili až večer a do tmy sme mali cca 2 hodiny.. Rýchlo sme postavili prechodný domov, zakŕmili a pomocou deepra našli nejaké miestečka na nahodenie. Boli sme celkom unavení, tak sme sa rozhodli, že čln vyberieme až ráno. Noc bola plná záberov, no nie od rýb. Ako to na Váhu býva, pravidelne sa splavujú rôzne kmene stromov, kríky, trsy tráv a podobné „člny“… Prehadzovali sme približne každú pol hodinku. Ráno sme vytiahli čln, našli sme si najlepšie možné miesta a masívne sme rozkŕmili svoju časť rieky.

1Postupne sme pomedzi falošné zábery od splavujúcich tráv spozorovali aj zábery od bielej ryby a menších kapríkov. Toto nás nakoplo a dodalo nám chuť do ďalších dní. Prvý krajší kapor prišiel počas druhej noci.. pip píp pííííííp a my sme vyleteli zo spacákov, pretože sme vedeli, že toto už nie je zachytený bordel v silone, ale nejaký domorodec, ktorému zachutilo naše menu!  Zo 4 očí, bolo zalepených dva a pol, no napokon sme ho po niekoľko minútovom boji dostali do podberáka. Zkonštatovali sme, že to neni až taká obluda ako sa na prvý dojem zdalo a išli sme sním do podložky. Zrazu nám rozlepilo aj tie zalepené oči, pretože Majo ho nevedel len tak ľahko zodvihnúť z vody. Vytušili sme, že asi bude „krajší“. BUM! Váha po odčítaní vážiaceho saku ukázala rovných 15 kg. Daná skutočnosť znamenala fotenie J  fešák bol fotogenický iba z jednej strany, nakoľko z druhej strany nemal očko… Poďakoval som sa vodníkovi a kapor putoval naspäť do tmavých vôd. Dlho sme nemohli zaspať a premýšľali sme nad miestom ulovenia. Do rána to boli pípance už len od plávajúcich predmetov v celom stĺpci toku.

Ďalšie dni sa niesli v rovnakom scenári, kde sme museli prevážať prúty minimálne každé dve hodiny, či v noci či cez deň. Veľa sme toho nenaspali, ale vedeli sme do čoho ideme. Prišlo sa k nám pozrieť ešte zopár krajších kapríkov a jeden celkom zaujímavý drúk, ktorý som si aj zobral. Bez podložky, bez podberáka sme ho vytiahli na breh, myslím, že som ho ani nezapisoval. Len sme mu spílili menšie konáre a šup sním do auta, v zime sa bude kúriť a spomínať na krásne chvíle strávené s parťákom pri vode :-)

Počas celej rybačky nám robili spoločnosť guličky, ktoré nedávno jeden “odborník“ nazval omylom a guličkami, na ktoré nikto nikdy nič nechytil.. Konkrétne to bola GIGANTICA a KILL KRILL..  Čuduj sa svete, ale  nám a verím, že nielen nám, sa na tieto perfektné guličky podarilo nachytať pár krásnych kapríkov. Nie na súkromáku, ale na Váhu. Prajem vám priatelia a kamaráti, aby ste si ešte užili túto časť roka, kedy sa z brehov vytratili prázdninujúci rybári, kúpajúci a podobná háveď. Aby ste si chytili svojho vysneného kapríka, či zubáča… Nech sa vám len a len darí.