Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

NO Respect Kimotteam na Zemplínskom kaprovi

20Na úvod by sme chceli pozdraviť všetkých čitateľov. Týmto článkom vám priblížime neľahkú cestu Kimot teamu, na náročnom kaprárskom preteku, ktorého sa zúčastnili Petr Hošek, Marián Pribiš a Vladimír Rybnický. Celá myšlienka zúčastniť sa v tejto zostave jubilejného X.ročníka ZK sa zrodila v hlave riaditeľa Kimot teamu Milana Tomíka.  Zostava bola do poslednej chvíle nejasná, ale podarilo sa!

14.9. vyrážame teda na losovanie, kde Peter dookola opakuje: „Nie, Prímestskú !“ Keďže sa na nás šťastie po 4.x znova „usmialo“, Vlado losuje sektor číslo 4- Prímestská oblasť. Z losu nebol nikto nadšený, ostávalo nám iba veriť a dúfať v naše schopností i trošku šťastia. 12:00 Presúvame sa na naše „šťastné“ miesto. Rozkladáme tábor, pripravujeme veci potrebné na vyrazenie člnom, sonarovanie osadenie sektorových bójok, hľadanie lovných miest v sektore či kŕmenie. O tom čo budeme chytať sme mali jasno všetci traja po malom tréningu, dva týždne pred pretekom. Vlado s Petrom na Paľkove a Marian s dobrým kamarátom Majom, vyrazili na protiľahlú stranu Dead sea, Mexicano, Slávička i Vladova šíravská srdcovka MK3 ( crab ). 23 Po skoro siedmych hodinách bolo na vode všetko pripravené, no na brehu nás čakal ešte kopec roboty a príprav, ktoré skončili o 2. hodine ráno . Nedeľa 6:00 , Peter nahadzuje prvú z udíc a Vlado vyráža člnom na prvú z bójok položiť montáž. Nedeľná nálada bola veľmi dobrá a začala sa viac zlepšovať, keď po prvých nebodovaných kapríkoch prišiel konečne bodovaný. Práve v tento moment

a v túto chvíľu sa začal kolotoč šťastia ! Záber za záberom prichádzal od prvej noci až po poslednú hodinu preteku. Hneď prvá noc nás vystrelila na popredné miesta v rebríčku, neostávalo nič iné, ako pokračovať vo výborne nastavenom tempe. To však neostalo bez povšimnutia. Susedné teamy sa snažili o dotiahnutie na našu úroveň čo sa odzrkadlilo znižovaním aktivity na sektore . Dávame hlavy do kopy, sledujeme priebežné poradie, je rozhodnuté jednohlasná myšlienka ideme ďalej ! Dovíjame, prevíjame cievky a pripravujeme sa na väčšie vzdialenosti, až sme skončili na extrémnej vzdialenosti skoro 1400m. Opäť sa darí robiť pravidelné zábery. No nebolo to vôbec jednoduché, 4keďže stromy v sektore komplikovali cestu za záberom. Preto nesmela chýbať kotvička v člne a pravidelne šnúry kotvičkovať. Tak ako stúpame váhovo aj tabuľkovo nám zdvíha náladu, no uberá to veľa síl a nedostatok spánku sa začína prejavovať.  Ideme ďalej bojujeme, veď kôli tomu sme predsa tu. Posledné dni máme už toľko záberov, že to nestíhame dvoma člnmi, prichádza poriadna výzva, veľké odhodlanie ísť vpred.  Bodovaná ryba je každá štvrtá až piata ryba . O čom by to bolo keby sa niečo neskomplikovalo ? Jeden z motorov vypovedá službu. Máme dve, tri udice v zábere striedame sa ako sa dá člnom. Zachraňujeme zábery no nestíhame a začíname strácať ryby v prekážkach či susedných sektoroch. Pomaly, ale isto sa zmenšujú náskoky medzi jednotlivými družstvami a napätie stúpa. Pred poslednou nocou prevážame nanovo všetky udice, pokladáme to na  100 % . Po pol noci   prichádza vietor, vlny a samozrejme aj posledné zábery. 5Čerešničkou na torte je ranný šupík s váhou 16 450g  zdolaný vo vlnách a vetre, stáva sa tak silným zážitkom a najviac vybojovanou rybou na našej ceste za týmto úspechom. Áno on zabezpečil, potvrdil 2. miesto na bedni, keďže konečný rozdiel bol 13 kg medzi druhým a tretím miestom. Začíname baliť veci, čakáme na zverejnenie výsledkov a bum prichádza to ! Je to potvrdené sme na 27krásnom 2. mieste z nie veľmi produktívneho miesta a stredu sektora. Radosť je obrovská balenie ide jedna radosť. Príchod na Paľkov, kde prebehlo vyhodnotenie, sa nesie vo veľmi dobrej nálade. Keď sme sa postavili na stupeň víťazov, boli sme hrdí na Nás ako celok No Respect Kimotteam ! Chceme obzvlášť poďakovať za plnú podporu od Milana Tomika, super ľuďom v jeho okolí a všetkým ktorý v nás verili, podporovali nás či už formou návštevy, telefonátu alebo sms .