Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

September s KillersBaits Slovakia

KillersBaitsSeptember s KillersBaits Slovakia

Po lete plnom cestovania a nedostatku času na našu vášeň prichádza September – asi najlepší mesiac na lov veľkých kaprov. Konečne sme si urobili čas na 4 noci strávené pri brehoch nášho zväzového štrkoviska v Košiciach. Výpravu sme si naplánovali tak, aby sme sa vyhli neznesiteľným horúčavám a zvýšili tak naše šance na pekný úlovok. Naposledy keď sme na tejto vode chytali, tak nás vyprevadila s poriadnym debaklom. Za 4 dni sme tu urobili 4 zábery a to len od ledva mierových kaprov. Vtedy sme si povedali, že sa tu vrátime s návnadami od KillersBaits a túto vodu pokoríme…

KillersBaitsHneď na úvod sme si podľa sonaru vytipovali 4 rôzne miesta, na každý prút iné miesto, iné boilies a dali sme sa do vyvážky. Od prvej chvíle to bola úplne iná káva ako minule. Ryby sme začali odchytávať a hneď prvý večer sme zdolali pár pekných kapríkov medzi 60 až 70cm. Mne šlapal Banana-Fish, Pink Peach a Robovi čierno ružová kombinácia Hash a popky Peach. Štrkovisko si však povedalo, že sa tak ľahko nevzdá. V prvú noc na nás zoslalo štyri neuveriteľné búrkové mraky a my sme mali možnosť prvý krát v živote pocítiť silu blesku ktorý udrie do zeme neďaleko vášho bivička. Našťastie búrky nad ránom prešli a nám sa podarili aj prvé väčšie ryby o váhe 8kg. Obaja sme už boli spokojní, no to sme ešte netušili čo príde druhú noc. Ryby cez deň vôbec nespolupracovali. Na tomto štrkovisku to je ale bežné a my sme sme si plnili naše rybárske sny hlavne v noci. Počas obedňajších hodín sme mali dostatok času spoznať partiu mladých rybárov ktorí chytali neďaleko nás. Aj touto cestou sa im chceme poďakovať za vynikajúci guláš a hurky ktoré pre nás pripravili ! Po západe slnka sme chytili ešte niekoľko ryb medzi 4 až 6 kg keď v tom o 0:10 ráno nás budí jazda ako hrom a po asi 20 minútovom súboji z člna skončila na podložke prvá ryba nad 10kg. Kaprík neskutočne krásny, bojovný a neskutočne dlhý s miermi 10,7 kg a 92cm. Blahoželal som Robovi so slovami že šampanské ktoré sme tu už klasicky mali na oslavu ryby nad 10kg otvoríme až ráno. O 1 ráno sa nám už oslavovať nechcelo a preto sme sa rozhodli počkať. A urobili sme dobre, že sme počkali. O 8 ráno ma vytiahla zo spacáku brutálna jazda a po dlhom boji som do člna podobral velikána s mierami 14,30kg a 82cm. Bola to jednoznačne moja najcennejšia ryba v živote. Prvý velikán z tak drancovaných zväzových vôd Košického kraja. Obaja sme boli šťastní a konečne sme si dopriali tak dlho odkladané šampanské. Robov kapor sa ulakomil na Hash s Popkou Peach a môj na presne obrátene garde, Peach s popkou Hash. Ryba zabrala po takmer 18. hodinách ležania nástrahy vo vode. Opäť sa nám potvrdila kvalita boiliesov KillersBaits. Nástrahy ležali vo vode kľudne 24 hodín a boli atakované nie jednou bielou rybou. Nikdy sa nám však nestalo aby sme vytiahli montáž bez nástrahy. Aj tu je vidieť aká dôležitá je dôvera v nástrahu a vaše lovné miesto. Od tejto chvíle ma začal Robo totálne prechytávať a vytiahol ešte niekoľko pekných rýb nad 8 kg a ďalšieho z domorodcov o váhe 11,7kg. Tento krát zabral na dve 20mm guličky BlackHash ktoré boli naservírované skoro 10 metrov od kŕmneho miesta. Je priam neuveriteľné ako si ryby na tomto štrkovisku za pár hodín na tento hash zvykli a aj si ho poriadne obľúbili. Zábery už prichádzali pravidelne a hmotnosť ryb sa neustále zvyšovala. Bohužiaľ sa náš čas pomaličky krátil a my sme sa museli vrátiť naspäť domov.
KillersBaitsSkrátim to a zosumarizujem. Ryby spolupracovali až do konca výpravy, dni boli slabšie ale rána a noci stáli vážne zato. Počas 4 nocí (96 hodín) sa nám podarilo uloviť 18 kaprov z čoho 7 z nich malo nad 8 kg a ďalší traja pokorili 10kilovú hranicu. Hneď zo začiatku priam bleskovo fungoval najlepšie bananna-fish a to buď jedna alebo dve 20mm guličky na dne. Postupne sa však rozbiehal hash a čierno ružové kombinácie na panáčika. Naše 3 najväčšie ryby sa chytili práve na tieto čierno ružové alebo ružovo čierne kombinácie ktoré sa nám neuveriteľne osvedčili.
Všetko dopadlo nad očakávania a som rád, že všetky slovenské vody ešte nie sú úplne vyrybnené. Aj u nás si človek môže ešte stále krásne zachytať a nemusí cestovať do zahraničia alebo navštevovať súkromné revíry. Je to síce cesta zložitejšia, náročnejšia a často krát neúspešná ale tie ryby vám to nakoniec bojovnosťou a krásou určite vrátia !