Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

Vášeň pre preteky

Vášeň pre pretekyVášeň pre preteky

Preteky sú celkovo pre mňa veľa. Deň pred pretekmi som sa pripravoval veľmi veľa. Všetko som naboostroval, spravil som PVA a pripravil nadväzce. Keďže mám iba 13 rokov, mal som obavy že nič nechytím, pretože tam bolo nahlásených 96 ľudí. V noci som nemohol spať. A ráno som vstával o 4:15 aj keď dosť skoro ale tešil som sa. Hneď som išiel na miesto a bol som tam 1. Takže som si mohol vybrat akékoľvek miesto pri vode (nelosovalo sa). Všetko som si pripravil a už som len čakal na výstrel, ktorý prišiel o 7:00. Akonáhle sa začali preteky zobral som udicu a išiel som nahodiť a už som len čakal na záber. 1. Záber mi prišiel o 8:07. Pocítil som, že to bola veľká ryba. Už som ho mal pri brehu a odopol sa mi. Najprv som bol veľmi rozhodený z toho že som mohol mať pekného kapra. Ale pochvíli som si uvedomil, že mám ešte čas do 12:00. Rýchlo som zobral udicu, vymenil nástrahu a nahodil. Ďalší záber prišiel cca o hodinu a pol. Zdolával som ho asi 30 min. a uz som ho mal v podberaku. Mal rovných 11kg a 83cm.

Bol som štastný. Pustil som ho naspäť do vody a chytal ďalej. No o asi 5 min. oproti chytil chalan 14,5 kg kapra. Ale vedel som že ešte stále mám nejaký ten čas. Po chvíli mi prišiel další záber. Zdolal som ho a mal 10,27kg a 79cm.

Síce mi to nepomohlo pretože na pretekoch išlo o najväčšiu rybu ale aj tak som sa potešil. Mal som strach že ma niekto predbehne keďže medzi mnou a 1. bol rozdiel 3,5kg a ešte sme mali hodinu a pol. Bolo to napínavé. Ďalšiu hodinu a pol som nemal zaber. Už bolo len 10 min. do konca. A nakoniec 5minút pred výstrelom(koncom) som mal zaber. Ale nie hociaký zaber. Bola to taká jazda že sa mi rozpadla cievka pretože sa nestíhala točiť. Rýchlo som opravil cievku a zdolával som kapra. Bolo cítiť že bude asi väčší ako predošlý kapry. Už bol pri brehu a zbadal som ho. Krásny lysec. Bolo okolo mňa asi 20 ľudí. Už bol vo vaničke a ja som bol štastný človek.

Mal 13,10kg a 86cm to znamenalo že som obsadil 2. priečku. Rýchlo som zbalil a išiel na výsledky. Ako som už povedal skončil som 2. Bol to super deň s veľkým D prežitý pri vode. Som rád že som sa mohol týchto pretekov zúčastniť.

PS: Bez môjho tatina by som to nikdy nezvládol on ma naučil všetko a priviedol ma k rybám. Ďakujem