Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

VEľKONOČNÉ ŠŤASTIE!!!!!

Orthodox CarpJe to všetko ako veľký sen.. Neveriacky sa mi premietajú spomienky ktoré som zažil v noci z piatka na sobotu.. Je to niečo úžasné.. Vo štvrtok sme vyrazili na jedno Slovenské štrkovisko – Komjatice. Štrkovisko s rozlohou cca 50ha + – ,ktoré je známe veľmi členitým dnom s kopou prírodných prekážok. Cieľom tejto výpravy bolo vytvoriť súhru nášho tímu na rýchlo sa blížiacie preteky … Výprava trvala od štvrtku do pondelka. Dlhé sonarovanie , mapovanie dna a usadenie bójok nám zabralo takmer pol dňa .. Dni utekali ako voda a v sobotu poobede sme nemali ani rybu.. Rozhodol som sa zmeniť miesto a montáž položiť do 3,5m hĺbky. Montáž spravená na kameň ,všetko nachystané a hybaj na vodu. Pod háčik som našil 20mm chytačku Vulcan a ako kŕmenie som zvolil hrsť pokrájanej hotovky Vulcan a Golem S. V spolupráci s Maťom Fernerom, ktorý ma držal na mieste v silnom vetre mi pomohlo ,aby som to presne položil.. Prvý záber sa dostavil o 20:00 a hneď sme štartovali na vodu s Lukášom Kankom … Na konci sa ukázal pekný 8,5kg šupináč.. O dve hodiny sa to znova zopakovalo a na breh sa pozrel šupináč rovnakej váhy…. No a prichádzam k tomu ,kvôli čomu som zažil niečo neuveriteľné. Niečo čo je snom Orthodox Carpkaždého rybára, niečo,čo sa nezažíva každú rybačku. O 00:10 zrazu pííp…Rýchlo som sa prebudil a bežal k prútu,preklápam oblúk a vyrážam na vodu s Tomášom Ľuptákom. Prechádzame prvých 100m a nasleduje problém. Silón ide popod strom. Prešla ale chvíľa a silon mi povolil a my pokračujeme ďalej no o 10m zisťujem,že ryba sa nachádza ešte v jednej prekážke.. Dlho som sa to snažil uvolniť,no nedarilo sa a v tom zapol čelovku Tomáš, ktorá presvietila vodu a zbadali sme mohutný strom pod ktorým sa nachádzal silón.. Pár metrov sa vrátili späť a silon vyletel mimo prekážku… Chvíľu potom som si myslel,že je to v ďalšej prekážke,no mýlil som sa. Nastal chvíľkový boj a ryba šup do podberáka a rýchlo na breh. Radosť,ktorá vo mne vládla sa nedá ani opísať od toľkej radosti som stratil reč. Nastalo váženie!!! Zapriahli sme to,kukám kukám a vravím že máme pokazenú váhu ,že ukazuje skoro 2kg no ale ako rybu pokladal na zem váha sa začal točiť naspäť a my sme zistili, že koľká bije kedže váha bola len do 22kg. Lukáš teda bežal pre elektronickú a opäť nastalo váženie .Váha sa zastavila na Orthodox Carpváhe 23,78kg a pod odčítaní saku váha ryby ostala na 23,20kg!!!!!!! Neuveriteľný 107cm šupináč!!! Presne ten istý šupináč,ktorého ulovil v minulosti Martin Smolák na váhe 22kg s mierou 105cm.Radosť,obrovská radosť dátum 27.3.2016 sa vo mne zapísal na veky… Nejako stále tomu neverím ,môj nový osobák na Slovensku o takej váhe… Veľmi sa chcem poďakovať aj Matovi Smolákovi, ktorý nám poradil skvelé miesto. Neviem , čo ešte napísať,no v marci chytiť rybu je úspech a takúto no úžas prajem to každemu zažiť.