Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

Zima na plytčine

Krmivá HulínZima na plytčine

Ahoj rybárska rodina. Konečne som sa dočkal a naša výprava ktorú som si naplánoval s kamarátom Martinom je tu. Mali sme naplánovaný celý týždeň, ale z rodinných dôvodov sme museli výpravu skrátiť na päť dní, ale aj tak sme si ju naplno užili. Je polovica októbra a cca štyri dni pred našou výpravou sa rapídne mení počasie a hrozne sa ochladzuje kedy ortuť teplomera ktorá bola okolo 25 stupňov ide až tesne nad 0. V čase našej výpravy mala byť teplota v priemere okolo 4-6 stupňov čo sa potvrdilo. V nedeľu prichádzam k vode okolo jednej hodiny a mierim na miesto na plytčine ktoré sme si vopred vybrali. Pretože to vyzerá, že bude ešte pršať, tak najskôr nosím všetky veci k vode a staviam bivak. Ďalej chystám kŕmenie a nahadzujem svoje montáže. Pre túto výpravu som zvolil boilies kryl oliheň a Belachan syr. Ako kŕmenie som používal method mix kryl oliheň zmiešaný s repkou a kukuricou a kobrou som dohazoval postupne obidve príchute boilies. Budem skúšať opäť háčiky Sasame GX veľ. 2., ktoré sa mi zatiaľ najviac osvedčili.

Sasame

O tretej prichádza kamarát Marťas, tak mu idem pomôcť s nosením vecí a stavaním obydlia. Tesne po zotmení mám prvú brutálnu jazdu. Vyzerá to, že mám všetko pod kontrolou, ale po tme nie je nič pod kontrolou a kapor mi zachádza bohužiaľ do vážky kde odrezal náväzec a bol preč. Je mi to ľúto, ale som rád, že sa aspoň oslobodil. Ďalej sa už nič podstatné nedeje. V pondelok sa rybia aktivita začína umúdrovať a ja mám na konte štyri slušnejšie ryby. 66cm, 7,9kg, 72cm, 7kg, 78cm, 8,1kg a 80cm, 10,1kg. Mám obrovskú radosť, že to ide, tak ako to ide. Marťas má zatiaľ bohužiaľ smolu kedy o dve alebo tri slušné ryby prichádza a na brehu má akurát jedného kapríka cez 12kg a pár menších dorastencov. Je tu utorok a občas príde akurát menšie ryba. Až popoludní sa prilepuje pekne swinger k prútu a na brehu je zatiaľ moja najväčšia ryba tejto výpravy 85cm, 13,2kg. V stredu musím pred obedom odísť z rodinných dôvodov do večera do Brna. Asi hodinu po mojom odchode mi volá Martin, že má naozaj krásnu rybu. 94cm, 17,8kg. Gratulujem mu a hovorím, že sa budem vracať až niekedy po tme. Prichádzam späť k vode okolo ôsmej a montáže letia naslepo ešte na chvíľu do vody. Bohužiaľ už nič neprišlo. Vo štvrtok mám počas dňa ďalšie dve pekné ryby. 81cm, 11kg a 82cm, 12,6kg. Obom zachutila príchuť Belachan syr. Marťas zdoláva tiež dve krásne ryby 11 a 12,5kg. Je pred nami piatok a posledné dopoludnie našej výpravy. Pomaly začíname ráno baliť. V tom mi prichádza posledná ryba tejto výpravy na krill oiliheň – 82cm, 12,8kg ktorá zakončuje našu krásnu, ale veľmi chladnú výpravu. Dakujem Martinovi, že aj keď bol dosť nachladnutý, tak to so mnou v tej zime pri vode prežil. Na to aká bola zima, tak hodnotím našu výpravu veľmi pozitívne.