Download!Download Point responsive WP Theme for FREE!

Prázdninová rybačka

9Koncom prázdnin sme sa s kamarátom rozhodli vyjsť si na 4-dňovú rybačku na nám takmer neznámu vodu. Ešte pred odchodom som od známych zistil veľa informácii o jazere. Po príchode k vode som zvolil taktiku masívneho kŕmenia a väčších nástrah. Prvý prút som položil vo vzdialenosti asi 35 metrov do vody hlbokej 8 metrov. Pod háčik som nastražil jednu 24mm guličku Gigantici a montáž som zasypal 10 kg partiklu, kilom peliet a dvoma kilami boilies na slanej báze preliatymi CLS. Druhú udicu som položil o pár metrov ďalej na kraj hrany do hĺbky približne 3 metre. Pod háčik som dal panáčika z pozostávajúceho z 12mm olihňovej popky a ovocno-korenenej 20mm guličky. Aj túto montáž som zasypal približne desiatimi kilami partiklu a 4 kilami sladkých boilies. Prvých 10 hodín som bol úplne bez záberu. Začínam si variť večeru a zrazu počujem len jemný píp a potom padák z prútu v 8 metrovej vode. Utekám k prútu, šponujem a jemne prisekávam. Na druhej strane cítim silný odpor. Po dlhom súboji mi končí v podberáku šupík o hmotnosti 12,5 kg. Robím pár rýchlych fotiek, rybu púšťam, sadám do lode, opäť vyvážam a zakrmujem. O pol tretej ráno ma zo spacáku vyťahuje záber tento krát na prút z 3 metrovej vody a po chvíli zdolávania mám na konte ďalšieho šupináča teraz o hmotnosti 9 kg. Rybu púšťam, vyvážam a zaliezam do spacáku. Avšak dlho sa v ňom neohrejem, pretože ma z neho vyháňa ďalší záber. Tento krát neskutočná jazda pri ktorej okrem ryby prichádzam aj o tyčovú bójku a tým pádom aj lovné miesto. Ráno prevážam prút z 8 metrovej vody do 6 metrovej do vzdialenosti asi 170 metrov. Na montáž zakrmujem 10 kg partiklu a 3 kilá boilies. Už o pár hodín prichádza padák. O rybu prichádzam kvôli ostrovu po mojej pravici. Prút vyvážam na rovnaké miesto ale prikrmujem už len boilies a peletami dobre preliatymi CSL. Ani nie do hodiny prichádza jazda a s kamarátom sadáme do lodi a veslujeme za rybou, ktorá je už za ostrovom. Po polhodine na vode sa vraciame s rybou vážiacou 11 kg. Medzitým prichádza môj kamarát Samo a tým dopĺňa našu partiu. Zatiaľ čo ja púšťam svoju rybu kamarát má záber a sadáme do člna. Po pár minútach

boja sa nám v podberáku ocitá šupík vážiaci 10,5 kg. Ešte na večer prevážam prút z 3 metrovej vody za hranu do 5 metrovej na vzdialenosť asi 120 metrov. Okolo druhej ráno sa otáča vietor a ja zdolávam jedného 5 kg kapríka. O tretej ma už budí Samo a kričí že má celkom peknú rybu. Sadáme do člna a po trištvrte hodine zdolávania podoberáme nádherného 11,5 kg ťažkého kapra. Ráno na lovných miestach zakrmujeme prevažne partiklom. Za celý deň sme zdolávame iba jedného 7 kg lysca. Na večer prevážam jeden prút na Samove miesto a prikrmujem 10kg partiklu približne 3kg boilies a peliet. Večer mám jednu jazdu, avšak o kapra prichádzam pri rozrezaní montáže na mušľovom poli. Na ďalší deň, pár hodín pred odchodom mením nástrahu a skúšam pelety s fluo popkami. Okolo montáže rozhadzujem pár hrstí peliet ako zákrm. Do dvoch hodín prichádza záber na kamarát mi podoberá ďalšie šupíka s váhou 12 kg. Rýchlo robíme pár fotiek, púšťame rybu a balíme. Pre mňa úžasné ukončenie leta a už sa teším na budúci rok, počas ktorého si návštevu tohto revíru zopakujem.